Як актуалізувати інформацію про лічильники води після повірки  у Чернігові

Гарна новина, ми САМОСТІЙНО передаємо документи (свідоцтва) про повірку лічильників води на реєстрацію (облік) до відповідних інстанцій.

Але якщо споживач все одно бажає особисто повідомити Водоканал про успішно проведену повірку (для оформлення заяви на перерахунок тощо), – отримані оригінали або роздруковані електронні копії свідоцтв про повірку лічильників води + акт виконаних робіт (видається майстром) споживачеві слід відвезти до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал», розташованного за фіз. адресою:

м.Чернігів, вул. Київська, 14-А (див. на мапі)
(двоповерхова будівля напроти Чернігівського окружного адміністративного суду / будівлі колишньої школи №8)

Дана інформація є актуальною як для абонентів КП «Чернігівводоканал» (ХВП / Водовідведення), так і для абонентів КП «Теплокомуненерго» або АТ «Облтеплокомуненерго» (ГВП), – Чернігівводоканал самостійно передає дані про повірку лічильників до відповідних постачальників гарячої води та теплової енергії.

Графік роботи аб. відділу КП «Чернігівводоканал» з 08:00 до 17:00 (Пн-Чт) та з 08:00 до 16:00 (Пт). Телефони для довідок: (0462) 671-913, 670-112, 614-662


Фото будівлі

Абонентський відділ КП "Чернігівводоканал"
Абонентський відділ КП "Чернігівводоканал"
Абонентський відділ КП "Чернігівводоканал"

Мапа