На цій сторінці ми постаралися зібрати відповіді на більшість найчастіших питань (ЧаВо або Ефек’ю – FAQ, frequently asked questions), що стосуються наших метрологічних і сантехнічних послуг.

Якщо нижче не знайдеться питання, яке виникло у Вас, ви можете задати його такими способами:

  1. в розділі коментарів внизу сторінки цікавої для Вас послуги (подібний спосіб інтерактиву дуже вітається нами: по-перше ми завжди намагаємося відповідати гранично швидко і розгорнуто на всі коментарі, по-друге таким чином живе питання-відповідь побачать і інші відвідувачі сайту. Нам користь, вам плюсик до карми).
  2. зв’язавшись із нашими операторами по одному з телефонних номерів або електронної пошти, вказаних на сторінці контактів.

Чи працюєте ви у моєму місті?

На даний момент ми повноцінно ведемо професійну діяльність у таких містах як Київ (і КО), Дніпро, Славутич, ЗапоріжжяЧернігів та Харків.

Навіщо взагалі потрібна повірка лічильників води?

Під час повірки лічильників води перевіряється їх придатність до використання на підставі результатів контролю їх метрологічних характеристик. Якщо ці характеристики не виходять за межі допустимих меж, то лічильник визнається придатним.

Якщо метрологічні характеристики приладу виходять за норми, він підлягає заміні.

Що буде, якщо повірку лічильників води зроблено не вчасно?

Якщо не провести повірку приладів обліку води вчасно, ви втратите можливість оплачувати гарячу та холодну воду за показаннями своїх лічильників з 1 числа місяця, наступного за місяцем, коли потрібно було провести повірку.

Нарахування будуть проводитися так: перші 3 місяці – за середнім розрахунком показань Ваших лічильників за останні півроку; з 4-го місяця – за нормативом. Знову можна оплачувати воду за показаннями лічильників лише після проведення повірки.

Як буде відбуватися нарахування за воду, поки лічильник води перебуває на повірці?

Під час процедури повірки приладу обліку холодної води нарахування відбудеться за середніми показниками за останні 3 місяці. При цьому законодавство обмежує максимальний термін повірки 1-м місяцем.

Чи знімається пломба з лічильників води під час повірки?

Якщо повірка лічильників води проводиться без зняття приладів, наш майстер пломбу не чіпає та не зриває. Пломба залишається дома.

Лічильник не крутиться, запотів, крутиться ривками. Чи можна його повірити?

Такі водоміри краще відразу поміняти, т.к. якщо лічильник несправний, то з ймовірністю 99,8% він не пройде повірку. Зазвичай такі лічильники не ремонтуються, а встановлюються нові.

Хто повинен передати документи до компанії постачальника послуг або керуючої компанії?

Відповідно до правил, затверджених Міністерством з питань житлово-комунального господарства України, документи до Керівної компанії має передавати сам власник приміщення.

Чи є у вас ліцензія на проведення повірки лічильників?

У нас укладений офіційний договір з метрологічної лабораторією Еталон, яка і має дану ліцензію. За допомогою сертифікованих проливних установок ми уповноважені збирати повірочні дані і передавати їх в лабораторію, яка ці дані розшифровує і передає висновок про повірку нам.

Ми в свою чергу передаємо оригінали даних свідчень замовнику. Все максимально законно і офіційно!

Як довго триває процедура повної повірки лічильника тепла?

Як правило, зворотне встановлення лічильника тепла і видача свідоцтва про його успішну повірку відбувається приблизно через 10-12 робочих днів після демонтажу приладу. Організація опломбування відомчими пломбами і постановка на облік – до 2-х робочих днів.

Коли краще проводити повірку лічильників тепла?

Повірку теплолічильників рекомендується виконувати або до початку опалювального сезону, або після його закінчення.

Одним з основних переваг проведення метрологічної діагностики лічильника опалення в міжопалювальний сезон є відсутність необхідності його відключення від теплопостачання під час демонтажу.

Що буде, якщо повірка лічильників тепла зроблена не вчасно?

Недотримання термінів метрологічної повірки приладів обліку призведе до початку нарахувань оплати за опалення, виходячи із загальної площі приміщення, що, звичайно ж, буде значно дорожче. Знову можна оплачувати тепло за показаннями лічильника тільки після проведення повірки.

Скільки часу зазвичай займає повірка одного лічильника води?

Майстри намагаються виконати роботи якомога швидше. Але при цьому, ми дотримуємося відомого правила «поспішиш – людей насмішиш». В середньому стандартна повірка одного лічильника води займає 15-20 хвилин.

Я знайшов ціну дешевше, чому у вас дорожче?

Сильно сумніваємося у правдивості цих слів, але якщо це дійсно так, то скоріше за все ви натрапили на шахраїв, або не особливо сумлінних працівників. Ми працюємо в цій сфері більше 14 років і ми вміємо тримати ціну на адекватно мінімальному рівні. Якщо ви знайшли зовсім дешево – ми не будемо конкурувати, просто будьте обережні, люди часто платять двічі грошима і нервами.

P.S. Щоб розрахувати вартість повірки / заміни / встановлення лічильників води / тепла рекомендуємо скористатися нашим розумним онлайн-калькулятором, який з безпомилкової точністю визначить їх кінцеву вартість!

Чи робите ви повірку / заміну / встановлення лічильників води / тепла і інші сантехнічні послуги в приватному секторі?

Так.

Як швидко майстер приїде на виклик?

Ми намагаємось обробляти заявки гранично швидко. Середній час від замовлення до виконання метрологічних/сантехнічних заходів – 1-3 робочі дні.

У Чернігові та Славутичі приїзд майстра можливий навіть у день заявки.

Якщо лічильник не пройшов повірку, чи ви повертаєте гроші? Інші фірми повертають.

Ми беремо гроші не за позитивний результат повірки лічильника, а за саму процедуру, яка включає збір всіх даних, їх передачу в метрологічну лабораторію і фінальну видачу документів.

Якщо лічильник не пройшов повірку, гроші ми не повертаємо. Водомір-Майстер закликає всіх уважніше ознайомлюватися з умовами, які пропонують інші фірми щодо питання “повернення” грошей.

Де подивитися статус повірки лічильника води, щоб дізнатися пройшов він повірку чи не пройшов?

Вже через пару годин після того, як наш майстер проведе заходи з тестування вашого приладу обліку, дані по лічильнику з’являться в електронній базі результатів повірки СЕРРП зі статусом “Визначається”.

За статусом повірки можна стежити в онлайн режимі. Через 3-4 дні після візиту майстра статус зміниться на “Придатний” або “Непридатний”. Після його зміни, ви зможете завантажити необхідні документи у форматі PDF (свідоцтво/справка та протокол повірки), які вже можна буде відправити до потрібної ресурсопостачальної організації для постановки/перепостановки на облік.

Дізнатися про статус свого лічильника можна ТУТ (відкриється у новій вкладці).