
Регулярна повірка лічильників води у Дніпрі – обов’язкова процедура. Після успішної повірки важливо своєчасно передати документи до водоканалу, щоб ваші дані було внесено до абонентської бази, а наступні 4 роки нарахування за воду здійснювалися за фактичними показниками.
Для цього отримані свідоцтва (оригінали або електронні копії) про повірку лічильників води + акт виконаних робіт (видається майстром) слід передати до найближчого абонентського відділу КП “Дніпроводоканал”.
Графік роботи абонентських відділів з 08:00 до 16:30 (Пн-Чт) і з 08:00 до 15:30 (Пт). (обідня перерва 12:00-12:30).
‼️ Для надійності і швидкості, передавати документи рекомендується особисто, без делегування цього завдання будь-якому виконавцю з повірки лічильників води. Тим більше, що робиться це лише 1 раз на 4 роки!
Адреси + Фотографії абонентських відділів
Для зручності жителів Дніпроводоканалом було відкрито районні дільниці з обслуговування своїх споживачів 👇
Район | Адреса | Номери телефонів |
---|---|---|
Амур-Нижньодніпровський | вул. Галини Мазепи, 63 (вул. Софії Ковалевської) | (067) 351-10-46 (фіз.особи) (056) 729-41-51 (юр. особи) |
Дніпровський | ж/м. Тополя-1, 10 | (067) 351-10-74 (фіз.особи) (056) 729-41-54 (юр. особи) |
Індустріальний | вул. Осіння, 15 | (067) 351-16-64 (фіз.особи) (056) 729-41-48 (юр. особи) |
Новокодацький | вул. Велика Діївська, 16 (вул. Братів Трофімових) | (067) 351-14-91 (фіз.особи) (056) 729-41-47 (юр. особи) |
Самарський | вул. 20-річчя Перемоги, 8 | (067) 351-10-82 (фіз.особи) (056) 729-41-53 (юр. особи) |
Соборний | бульвар Слави, 19 (позаду магазину АТБ) | (067) 351-06-51 (фіз.особи) (056) 729-41-50 (юр. особи) |
Центральний та Чечелівський (не приймають фіз осіб) | вул. Незалежності, 20 (вул. Титова) | (067) 351-16-62 (фіз.особи) (067) 351-10-72 (фіз.особи) (056) 729-41-49 (юр. особи) (056) 729-41-52 (юр. особи) |
Шевченківський | просп. Богдана Хмельницького, 59 (вул. Герої Сталінграда) | (067) 351-03-42 (фіз.особи) (056) 729-41-46 (юр. особи) |














Які документи потрібно надати
- Свідоцтво про повірку лічильника води (оригінал або копія)
- Акт виконаних робіт (видається майстром)
- Акт розпломбування та опломбування (якщо повірка проводилася з демонтажем)
У рідких випадках, за потреби актуалізації даних, у споживача також можуть попросити надіслати фотографії деяких інших документів: паспорт, ІПН, документи, що підтверджують право споживача на об’єкт нерухомості, де встановлено лічильники (наприклад, свідоцтво про власність або договір оренди), або сплачені комунальні платіжки (хоча б одну) за даною адресою.
Як можна передати документи
- Особисто: принести оригінал свідоцтва або роздруковану електронну копію до найближчого абонентського відділу КП “Дніпроводоканал”.
- Електронно: надіслати електронну версію свідоцтва (скан або PDF) на електронну пошту абонентського відділу. Співробітники самостійно роздрукують документ і внесуть дані в систему.
- Через месенджери або сайт: деякі відділи приймають документи через Viber, Telegram або через особистий кабінет на сайті, уточнюйте таку можливість за телефоном.
ВАЖЛИВО: хто має подавати документи?
Згідно з чинними вимогами, передавати свідоцтво про повірку та інші необхідні документи в абонентський відділ повинен безпосередньо споживач (власник квартири або уповноважена особа за довіреністю).
Делегувати цей обов’язок надавачу послуг з повірки не можна – навіть якщо сервісна компанія пропонує передати документи за вас, такі дії не відповідають офіційному порядку.
- Тільки особисте подання або надсилання документів від імені абонента гарантує їхнє коректне прийняття та внесення даних до реєстру.
- Сервісні компанії не мають права здавати документи в абонентський відділ замість споживача – це може призвести до затримок або помилок в обліку.